Bez kategorii
ROYAL AD POWIĘKSZA OFERTĘ SERWISÓW BRANŻY ROLNICZEJ
Sieć Royal Ad rozbudowała swoją ofertę o kolejne serwisy docierające do majętnych użytkowników związanych z branżą rolniczą. Na podstawie zawartych umów Royal Ad został wyłącznym przedstawicielem na rynku agencyjnym serwisów internetowych: portalhodowcy.pl oraz rolpetrol.pl.
Portalhodowcy.pl to strona skierowana do rolników specjalizujących się głównie w hodowli bydła, drobiu oraz trzody chlewnej na masową skalę. Serwis notuje miesięcznie średnio ponad 70 tys. odsłon. Reklamodawcy mogą emitować kampanie w postaci klasycznej reklamy display bądź poprzez działania niestandardowe.
Portalhodowcy należy do Domu Wydawniczego Pro Agricola, firmy z 20-letnim doświadczeniem na rynku polskim, wydawcy: czasopism branżowych (m.in. Hodowca Drobiu, Indyk Polski, Hodowca Bydła), katalogów (m.in. Katalog Firm Drobiarskich, Katalog Firm Paszowych) oraz książek (m.in. Znane i mniej znane rasy bydła, Vademecum chorób świń).
Rolpetrol.pl to serwis skierowany do osób zainteresowanych giełdą rolno-paliwową. Strona notuje miesięcznie średnio ponad 80 tys. odsłon oraz oferuje działania reklamowe w obrębie promocji display oraz działań niestandardowych.
Głównym celem Giełdy Rolpetrol jest jest pośredniczenie w obrocie zbożem i mięsem. Maklerzy prowadzący biura akredytowane przy Giełdzie realizują zlecenia kupna i sprzedaży w imieniu i na rzecz krajowych oraz zagranicznych podmiotów. Uczestnikami obrotu towarów są przede wszystkim: gospodarstwa rolne (producenci zbóż, hodowle), zakłady mięsne i ubojnie, zakłady zbożowe, wytwórnie pasz, zakłady drobiarskie, przedsiębiorstwa handlowe, eksporterzy i importerzy.