Bez kategorii
ROYAL AD ROZSZERZA OFERTĘ
Od marca w ofercie Royal Ad dostępna jest reklama behawioralna oraz mobilna. Sieć udostępniła również możliwość emitowania reklam w biznesowych serwisach zagranicznych.
Nowe rozwiązania charakteryzują się wysoką jakością oraz precyzyjnym dotarciem do premiowej grupy docelowej.
Reklama behawioralna to pierwsza z nowości dostępnych w Royal Ad. Od marca reklamodawcy mogą tworzyć profile behawioralne konsumentów, co umożliwia im precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta zanim ten odwiedzi ich stronę internetową. Model umożliwia targetowanie ze względu na płeć, wiek, intencje zakupowe, zainteresowania użytkownika oraz słowa klucze intencji i nazwy marek. Dużym plusem jest w tym wypadku skuteczne zwiększenie świadomości marki bez straty medialnej oraz możliwość rotowania reklam na różnych stronach internetowych odwiedzanych „po kolei” przez użytkownika.
Royal Ad wychodzi również naprzeciw potrzebom reklamodawców zainteresowanych kampaniami na urządzeniach mobilnych. Oferta obejmuje takie serwisy jak m.in.: m.bcc.org.pl, m.domy.pl, m.podatki.biz, m.oferty.net. Razem z zasileniem podstawowej oferty witrynami kmag.pl oraz kukbuk.pl, istnieje możliwość reklamowania marki również w aplikacjach mobilnych (IOS, Android) serwisów. Wyjątkowo nowoczesną aplikację na tablet (IOS) oferuje także kolejny z nowych serwisów współpracujących z Royal Ad – futu.pl.
Zagraniczne strony internetowe, które wzbogaciły ofertę, to znane na świecie serwisy informacyjne oraz biznesowe. Sieć umożliwia emitowanie kampanii dla użytkowników z Polski – ludzi posługujących się biegle językami obcymi, zainteresowanych ekonomią, finansami, zagranicznymi wydarzeniami. Oferta obejmuje takie serwisy jak m.in.: forbes.com, bloomberg.com, reuters.com, bild.de, nytimes.com.
“Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów, musimy dbać o ciągły rozwój. Nowe kanały komunikacji dostępne w Royal Ad, podtrzymują strategię firmy. Już teraz mogę zdradzić, że w najbliższym czasie oferta sieci poszerzy się o kolejne ekskluzywne możliwości promocji.” – mówiMarcin Rupiński, Managing Director, Royal Ad.
Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do potwierdzonych konsumentów dóbr luksusowych. Firma zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, mobile), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki.