Bez kategorii
ROYAL AD WYŁĄCZNYM PARTNEREM REKLAMOWYM SERWISÓW POLSKIEJ AGENCJI PRASOWEJ
W grudniu 2015 do oferty sieci reklamowej Royal Ad dołączyły trzy serwisy internetowe należące do grupy Polskiej Agencji Prasowej – portal Pap.pl, który ma na celu ukazanie kompetencji i oferty PAP oraz portale ekonomiczne biznes.pap.pl i gpwinfostrefa.pl. Na mocy podpisanej umowy Royal Ad nabył prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w wyżej wymienionych serwisach.
Witryna pap.pl pełni funkcję strony głównej Agencji, notuje miesięcznie średnio pół miliona odsłon. W części informacyjnej portal PAP przyciąga wymagających uczestników, tj. osoby zainteresowane bezstronnym i rzetelnym przekazem dziennikarskim, bez komentarzy oraz treści sensacyjnych i plotkarskich. Strona podzielona jest na kilka bloków tematycznych m.in.: Kraj, Świat, Gospodarka, Sport, Nauka, Kultura, Zdrowie.
„Zaufanie jakim obdarzył nas PAP pokazuje, że oferta Royal Ad jest interesująca nie tylko dla klientów, ale również dla wydawców poszukujących wiarygodnego partnera reklamowego. Tego, który w pełni doceni prestiż marki wydawcy oraz będzie potrafił odpowiednio przekuć go w sukces również w obszarze reklamy.” – mówi Maja Janicka, Head of Site Relations w Royal Ad.
Oferta PAP obejmuje również serwisy w pełni poświęcone tematyce biznesowo-finansowej. Mowa o biznes.pap.pl oraz gpwinfostrefa.pl, czyli o ogólnodostępnych portalach ekonomicznych publikujących bieżące informacje dotyczące gospodarki i rynków finansowych. Portal biznes.pap.pl jest bezpłatną częścią platformy dla inwestorów instytucjonalnych i notowanych spółek. Część specjalistycznych treści na stronie jest dostępna wyłącznie w ramach prenumeraty dla profesjonalistów operujących na rynkach finansowych. Oba serwisy notują razem miesięcznie średnio ponad półtora miliona odsłon i umożliwiają reklamodawcom dotarcie z komunikacją do precyzyjnie określonych grup docelowych.
Wszystkie strony internetowe PAP zapewniają klasyczne rozwiązania w obszarze reklamy display oraz content marketingu.
„Współpraca nawiązana z Polską Agencją Prasową doskonale wpisuje się w strategię rozwoju naszego portfolio Premium i Biznes, powiększając tym samym zasięg Royal Ad w danym segmencie o średnio ponad dwa miliony odsłon miesięcznie. Dzięki temu otwierają się przed nami dodatkowe możliwości dotarcia do wyselekcjonowanej wyższej kadry zarządzającej, instytucji finansowych oraz inwestorów.” – dodaje Marcin Rupiński, CEO w Royal Ad.
Polska Agencja Prasowa to największa agencja informacyjna w Polsce. Jej misją jest zbieranie i profesjonalne opracowywanie informacji z kraju i zagranicy oraz udostępnianie ich w formie kodowanych serwisów informacyjnych. Z serwisów tych korzystają – na podstawie umów subskrypcyjnych – redakcje prasowe radiowe, telewizyjne i portale internetowe oraz instytucje i urzędy państwowe. Grupą docelową otwartych portali PAP są natomiast wymagający odbiorcy indywidualni – w tym biznesmeni, managerowie i finansiści.
Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki.