Bez kategorii
ROYAL AD WYŁĄCZNYM PARTNEREM SERWISÓW GRUPY HOBLO
Sieć Royal Ad podpisała umowę dającą jej prawo do sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisach grupy Hoblo. Sieć otrzymała wyłączność na sprzedaż reklam w witrynach internetowych: wedkuje.pl, dobroni.pl, poluje.pl, wterenie.pl, zegluje.pl, splendo.pl.
Royal Ad koncentruje się wokół segmentu high premium, ale dała się poznać na rynku również jako ta docierająca do każdej wybranej niszy i specyficznego targetu. Serwisy grupy Hoblo doskonale wpisują się w tę strategię, skupiając unikalnych użytkowników-pasjonatów, m.in. jazdy konnej, żeglarstwa, łowiectwa, wędkarstwa, sztuki, sportów ekstremalnych, turystyki.
Serwisy Hoblo generują miesięcznie ponad milion unikalnych użytkowników, ponad 7 milionów wyświetleń i dysponują bazą 180 000 kont e-mail. Czyni to grupę jedną z największych dostępnych na rynku, biorąc pod uwagę dane kategorie tematyczne.
– Współpraca z Hoblo to znakomite potwierdzenie kierunku, który obrał Royal Ad. Jako sieć specjalizująca się w segmencie dóbr luksusowych wyznaczamy nowe drogi w dotarciu do użytkowników majętnych. Jedną z nich jest silna specjalizacja w serwisach niszowych. Witryny takie, skupiając się na specyficznych grupach konsumentów, umożliwiają nam i naszym klientom, dotarcie do tychże użytkowników. Serwisy takie jak galopuje.pl, czy wterenie.pl to świetne przykłady ukazujące jak szerokie tematycznie jest portfolio Royal Ad – mówi Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.
– Nie poprzestajemy jednak na tym, wciąż gromadząc w ofercie nowe unikalne możliwości promocji. Royal Ad powstawała jako firma mająca u podstawy ideę nieco inną niż istniejące już sieci reklamowe. Kładąc nacisk na poszukiwanie użytkownika – nie wyłącznie kategorii serwisu, w ciągu ostatnich lat udało nam się rozwinąć projekt doskonale odnajdujący się w branży. Bardzo mocno koncentrujemy się na serwisach niszowych, docierających do wyjątkowo ciekawych targetów, które dotąd nie cieszyły się dużą atencją ze strony branży. Royal Ad jest zdecydowanym liderem w tym segmencie rynku, co bardzo nas cieszy i motywuje do dalszego rozwoju w stronę nisz – dodaje Maja Janicka, Head of Site Relations Royal Ad.
Klienci Royal Ad mają możliwość emitowania kampanii dla unikalnych grup docelowych np. w obszarze poszczególnych gałęzi przemysłu (przemysł energetyczny, chemiczny, itp.), specyficznych zainteresowań (rowerzyści-pasjonaci, właściciele samolotów), a także grup zawodowych (księża, pielęgniarki itp.). Sieć skupia w swoim portfolio ponad 100 wyselekcjonowanych witryn. Współpracuje m.in. z serwisami: bcc.org.pl, artinfo.pl, jachting.pl, archinea.pl, ekskluzywne.net, zwyklezycie.pl, nakawie.pl, samoloty.pl. Royal Ad umożliwia również reklamę targetowaną behawioralnie, będąc jedynym podmiotem na rynku docierającym w ten sposób do autorskiej, wyselekcjonowanej bazy targetu premium.